P - Piotr Niżyński, r - recepcjonistka. 0:00 P To od lokalizacji pokoju; może pokój w lokalizacji jakiejś innej... 0:03 r Ale, proszę pana, ja nie mogę panu klucze dać od wszystkich pokoi, żeby pan sprawdził. 0:09 P Nie tak dużo. No jak jest ciężko (powiedzmy: jak robią jakiś podsłuch) - nie? 0:13 r Ja nie mam... Ja nie mogę tego zrobić po prostu. No nie mam jak. 0:22 P Znaczy, no krótko nie mamy... trzy minuty... 0:24 r Tak, ale... Ja nie mogę z tym podsłuchem iść z panem do każdego pokoju. No nie ma takiej możliwości. 0:31 P Ale co to, jakaś krzywda byłaby dla hotelu, gdyby mi jakiś inny pokoj przydzielił? 0:38 r Ja panu mówię: do nich się nie da tak wchodzić. 0:42 r No, jak pan uważa. 0:42 P No dobrze, no widzę, że pani bardzo nie chce, żebym inny pokój wypróbował. Bardzo pani tego nie chce - no dobrze... 0:48 r No, ale to w każdym jest po prostu ten numer i... ja panu mówię, że będzie tak samo w każdym. 0:55 P Myślę, że nie. Ale dobrze; poprosiłbym o paragon [...]. 1:00 r Nie, ja panu dałam paragon. 1:09 r Dałam panu słuchawki. [chodzi o moje ochronniki słuchowe] [...]